Svaki drugi četvrtak u oktobru mesecu, obeležava se kao Svetski dan vida, sa ciljem da se širom sveta skrene pažnja i podigne svest ljudi na značaj brige o zdravlju očiju. Naime, povodom toga kompanija Roche pokrenula je društveno odgovornu kampanju pod nazivom „Tvoj pogled na svet“.
Prema procenama Svetske zdravstvene organizacije od problema očnih oboljenja pati 2,2 milijarde ljudi u svetu. Gotovo polovini slučajeva bolest je mogla biti sprečena jednostavnim, preventivnim pregledom. Godišnje kontrole kod oftalmologa su bezbolne i brze, a najbolji su način obezbeđivanja dugotrajnog zdravlja očiju i ranog otkrivanja potencijalnog oboljenja.
U okviru kampanje „Tvoj pogled na svet“ cilj je da se skrene pažnja na izazove sa kojima se suočavaju slabovide i slepe osobe.
Ovakav vid obeležavaja treba da podstakne ljude da redovno kontrolišu svoj vid, naročito u vremenu u kome smo svi vezani za ekrane.